Semaine de langue étrangère

Aujourd'hui est le premier jour de la semaine de langue étrangère. Je suis si excited pour ceci ! Je vais employer le français en tant que ma langue principale parce que j'aime le français ! J'emploie la plupart du temps un transaltor en ligne parce que mes qualifications françaises manquent sévèrement.

Ainsi pendant la semaine de langue étrangère j'inclurai quelque chose française/étrangère en tout de mes poteaux. Ce peut être juste une citation, ou je peux écrire le poteau entier dans une langue différente (je fournirai toujours une traduction cependant). Joindre ainsi dedans, il est amusement ! Pour apprendre plus, cliquer ici.

Merci, Cuileann, de blogging à ce sujet et d'écarter le mot.
TRANSLATION:
Today is the first day of foreign language week. I'm so excited for this! I'm going to use French as my main language because I love French! I'm mostly using an online transaltor because my French skills are severely lacking.

So during foreign language week I will include something French/foreign in all of my posts. It may be just a quote, or I may write the entire post in a different language (I'll always provide a translation though). So join in, it's fun! To learn more, click here.

Thanks, Cuileann, for blogging about this and spreading the word.








4 comments:

  1. The strange thing is, I got most of that too, and I speak SPANISH.

    Go Latin-based languages!

    ReplyDelete
  2. Yay! Danke sehr, dass du die Fremdsprachewoche weiter erkanntgemacht hast! Ich freue mich darüber, dass du teilnehmst. :)

    [Yay! Thanks very much for spreading the word further! I'm glad that you're participating. :)]

    ReplyDelete
  3. Love how French sounds--hate how it's spelled!

    ReplyDelete

Thank you so much for commenting! I read each and every one.

Please be aware that any comments under an "anonymous" user are subject to deletion, as well as cruel or unnecessarily rude comments (because sometimes it's necessary to be rude.*wink*). Comments on posts older than 2 weeks are also moderated, and may take a few days to appear.

Related Posts with Thumbnails